maandag 8 april 2013

Kyra de man

Het moment dat ik Kyra net had, zo'n anderhalf jaar geleden, dacht ik dat hij een vrouw was. Hij vertoonde (naar mijn idee) het typische kattige gedrag dat poppen vaak laten zien. Ze zijn meestal wat bitcheriger. Vandaar dat ik hem de naam Kyra gaf. Maar een half jaar later (toen Kyra voor terug naar de fokker ging voor een maandje omdat ik op vakantie was) vertelde zij me dat ze schatte dat Kyra toch een man was. De bekkens van mannen staan minder ver uit elkaar dan die van poppen, omdat poppen eieren moeten kunnen leggen. En bij Kyra was dit dus niet zo, dus zij schatte het op een man. Toen ik een paar maanden later bij de dierenarts was met Kyra dacht hij weer dat het een vrouw zou zijn. Lekker duidelijk dus. Dus toen ik vorige week Kyra liet testen op de papegaaienziektes heb ik gelijk een test op sekse  laten uitvoeren. En de  testuitslagen zijn binnen.... Kyra lijdt niet aan 1 van de 4 papegaaienziektes, hij heeft geen wormen, zijn inwendige organen zijn gezond en:..... Kyra blijkt een man! Ik kan dus nu met 100 procent zekerheid zeggen dat Kyra mijn lekkere ventje is... Met een vrouwennaam, maarja, door zijn vrouwengedrag is het toch een beetje een homootje :)

1 opmerking:

  1. Iedere keer zo leuk om te lezen!!! Je schrijft echt heel lief over de beesten!

    BeantwoordenVerwijderen