zondag 26 mei 2013

Melbourne's Bright

Woow.. Heb al zo lang niet meer geschreven! Dus dat werd weer tijd voor een update! We zijn al anderhalve maand verder onderhand en het gaat onwijs goed met alle diertjes. Kyra heeft een nieuwe fruitsoort ontdekt. Elke dag hang ik vers fruit in zijn kooi, maar tot nu toe was niets behalve appel en sla interessant. Maar nu is druif er ook nog bij gekomen! Ben ik erg blij mee :) Met Citroen gaat het ook erg goed. Ze is vrolijk, speels en brabbelt een hoop af. Neem haar altijd mee naar buiten als het weer het toelaat en het is gewoon een heerlijk beestje. Maar nu Melbourne, heb namelijk iets bijzonders mee gemaakt. Melbourne's dochter Bright ontmoet! Ik wist dat Melbourne 7 jaar geleden een veulen had gehad, maar verder wist ik niets van dit veulen. Vandaag ging ik naar 'Lone Star Western Stable'. Dit is een western manege waar de eigenaresse van Melbourne en Natascha rijlessen volgt. Er waren wedstrijden. Ennnn ik heb eindelijk Bright gezien. En wat is ze mooi! Kruising tussen een Melbourne en een tinker. Ze is echt prachtig! Heb helaas geen duidelijke foto kunnen maken, de 3 foto's die ik van haar heb zijn allemaal bewogen :( Heel erg jammer! Maar ik beloof dat je ze tegoed houdt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten